יום שישי, 1 ביולי 2011

עיצוב בצבע הורוד.


ורוד עושה לי ויבראציות. אולי זו מנת היתר של חדרי הילדות המתוקים עד זרא, אולי חתלתולות ההלו-קיטי ושאר ההקשרים הגירליים-מופקרים של הצבע הזה. אני באמת לא יודעת. ורוד פשוט לא עושה לי טוב.

אבל זה לא חייב להיות ככה. אם נשלוף את הורוד -על מאות גווניו- מתוך הקונבנציות הסכריניות ונמזג אותו בהקשרים עיצוביים מקוריים, הוא יקבל משמעות שונה לחלוטין. 

למען האמת, זה נעשה גם היום. התמונות שאספתי מציגות אפשרויות עדכניות, נטולות קיטש לעיצוב בורוד. והן שוות בדיקה.







































 

7 תגובות:

  1. לא לא לא. אני מצטערת שילה אבל כל נתחי הורוד האלה ממש לא עובדים ולא מחליקים טוב בגרון. יותר נכון נתקעים. איכס. זה מה שיש לי להגיד. ורוד צריך להיות מינורי, לא לתת את הטון. יכול להיות כתם צבע נחמד בתוך כרית עם עוד צבעים אחרים, על ספה כהה. או עלי כותרת זערוריים של פרח חמוד על וילון בחדר של ילדה. זהו תודה. שנדליר ורוד? בההה. והתמונה האחרונה - ברור שזה גימיק, עם הלפטופ הורוד מול האסלה. פחחח. יאק. דווקא חדר הילדה יצא חמוד ונותן רעיון יפה למי שהבת שלו צורחת שהיא לא יכולה לחיות בלי חדר ורוד. אבל כל השאר נראים כמו תמונת הלפני בפרויקט מתיחת פנים לבית. סורי :)
    קרן

    השבמחק
  2. קרן,

    זו דעתך, כמובן. אבל למה פחחח ויאק?

    :-).

    השבמחק
  3. Hey Tali , nice to read you!!! Love your blog too and i will put you on my blogroll of course!!!! you can put my shop too to speak about me and my creations in Israe!!!!!Take care!!! and read you soon on my blog!!! xxx Cezl

    השבמחק
  4. הי,
    La vie en rose...:)
    חמוד המטבחון הקטן.
    תודה שילה, מאוד נהנית לקרוא את הרשומות שלך.

    מירה

    השבמחק
  5. כמובן שזו דעתי, אבל תכלס זו גם קצת דעתך, כפי שכתבת בהתחלה. משהו בתמונה האחרונה, זו של השירותים עם הלפ טופ, פשוט מכווץ לי את הקרביים ומעביר בי צמרמורת של חלחלה. אני חושבת שאלו האריחים. יאק יאק יאק. אבל בלי העלבויות. :)
    ובלי קשר, מה את חושבת על חללים פתוחים של סלון ומטבח?
    הרבה זמן לא הגבתי, ונחמד לי לחזור.
    קרן

    השבמחק
  6. אני ממש אהבתי. המטבח מקסים וגם הבית עם התמונה הגדולה של הילדות. גרם המדרגות, הכיסאות הוורודים, האמבטיה - ממש יפה!
    מעניין שרואים בהמון בתים את אותם כיסאות (בפינת אוכל ובסלון). קצת כמו איקאה זה מרגיש (אני יודעת שאלה לא כיסאות איקאה, אלא כיסאות מעצבים, אבל איקאה מבחינת ההמוניות)...
    סתיו

    השבמחק
  7. מירה, קרן וסתיו היקרות,

    תודה על תגובותיכן. :-).

    קרן- אני אישית מעדיפה הפרדה בין הסלון למטבח. אבל לא תמיד זה אפשרי. תלוי בגודל הבית, בתכנון שלו וכו...הסיבה העיקרית, שקניתי את הדירה שלי, בזמנו, היתה הקיר המפריד בין המטבח לסלון.

    סתיו- התכוונת בוודאי לכסאות הפנטון והנמלה הסקנדיים. הם אכן מופיעים באינספור בתים. הריהוט המודרני הסקנדינבי (של אמצע המאה שעברה) עשה קאמבק אדיר בשנים האחרונות. ונראה שהוא כאן כדי להישאר.


    :-).

    השבמחק