יום שישי, 5 באוגוסט 2011

פתרונות יצירתיים לאיפסון נעליים.


מסתבר שבעיית מיליון הדולר של המון אנשים היא איך והיכן לאחסן בבית את הנעליים. אני פתרתי את הבעיה לפני כמה שנים, כשקניתי שידת רטאן מאווררת, שעושה עבודה משובחת. אבל זה רק פתרון אחד מתוך המון אפשרויות מחוץ לקופסה. ואם כבר מדברים על קופסאות, אני מ-מ-ש לא אוהבת את רעיון האיפסון בקופסאות נעליים. בעיניי, זה פתרון מסורבל, תופס שטח ולא אסתטי. במילים עדינות.

בתמונות שבשרשור, תמצאו רעיונות יישומיים ונחמדים הרבה יותר:


































2 תגובות:

  1. ממש נחמד חוץ מן התמונות בהן הנעליים בארונות ויטרינה באופן מוזיאוני - זה מזכיר לי את אושוויץ. סורי

    השבמחק
  2. אוי נגעת בנקודה הכי כואבת שלי כרגע.אין לנו מקום-עודף נעליים לי ולבעלי. אין מקום על שום קיר-אין מיותר, אין ארון, ואני נאלצת לחשוב על הדבר הכי בנאלי -ארון נעליים....הבאת פתרונות יפים.

    השבמחק