יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

דירה במקום לא ידוע.


אני ממש לא אוהבת להציג פה בתים אנונימיים, שלא ידוע היכן הם נמצאים ומי גר בהם. שהרי שום חלל ביתי איננו כוכב תועה, ששט לו ברקיע. כל בית מחובר לאדמה, לנוף גיאוגרפי, תרבותי ואנושי מסויים. ובזכותם, הוא מעוצב כפי שהוא מעוצב. אך למרות חיפושים קדחתניים ברשת, לא מצאתי שום מידע על הדירה שבתמונות. צר לי.

הסיבה שאני בכל זאת מציגה אותה פה, היא בכדי להוכיח שחלל קטן, בן 48 מ"ר בלבד, איננו חייב להיות צנום ומינימליסטי. אפשר לתכנן אותו בתבונה -כפי שנעשה כאן- ולהעניק לו מראה עשיר ואלגנטי. מעצבי הדירה נקטו בכמה תכסיסים, כמו שבירת הקירות הפנימיים ושימוש בפלטת צבעים מונוכרומטית, אפורה-מוכספת, שמעניקה לבית אחידות קריספית זוהרת.

הצילומים נלקחו מהאתר השוודי digsdigs.




















4 תגובות:

  1. פשוט נשמטה לי הלסת עכשיו. אני בדיוק הסתכלתי על הדירה הזו השבוע. זו כבר לפחות הפעם השלישית שזה קורה איתך. הזוי. קבלי את המקור:
    http://casadiez.elle.es/decoracion_casas/pequenas_pocos_metros/casas_pequenas_de_40_m2
    לא מצוין איפה זה מצולם, אם כי הנחה שלי היא שרוב הסיכויים שבספרד, שם פועלים המעצבים והצלם וכמובן המגזין המפרסם.
    סופש נעים
    קרן

    השבמחק
  2. ואגב, על פי אופי העיצוב הגברי, מאפייני האקססוריז היפניים, גודל הדירה והתמונות באמבטיה, אני נוטה להסיק כי בעל הדירה (שלא הוא אומנם עיצב את הדירה, אלא המעצבים שהוא שכר) הינו גבר יפני גרוש שאף על פי שהוא צריך לשלם מזונות לשני ילדים מתוקים עדיין נשאר לו משהו בכיס בסוף החודש. ואף על פי כן, הוא גר בדירת מרתף שצריך לטפס על הכיסא כדי להציץ בחלונות.
    גשש בלש בפעולה פותר כל תעלומה
    :)
    קרן

    השבמחק
  3. קרן,

    את מלכה. החושים הבלשיים שלך מדהימים אותי כל פעם מחדש...תודה על האינפו. וגם הצחקת אותי מאד עם היפני הגרוש...ואולי זה בכלל מיפן???

    :-0.

    השבמחק