יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

הבית של דונה וילסון בבריטיש-קולומביה.


דונה וילסון היא טוענת רצינית לתואר גברת-עשי-זאת-בעצמך. הקנדית היפה והמטופחת נראית כבעלת בוטיק יותר מאשר כנגרית ושפצית ג'אנק, אבל זה מה שהיא עושה כתחביב/ עיסוק כבר שנים, בנוסף לניהול בלוג מצליח של עבודות diy.  

בית העץ הכפרי, שדונה חולקת עם בנה הקטן נהנה מאד מכישוריה. החלל מוצף ברהיטים ממוחזרים, חפצי ג'אנק מחודשים ואפילו בגרם מדרגות ממשטחי עץ, שאת כולם יצרה דונה במו ידיה. "אני קוראת לסגנון שלי "כפריות אלגנטית"" מאבחנת דונה. "זה מיקס של עץ ממוחזר, מתכת, אלמנטיים טבעיים כמו סלעים וצמחים וגם קצת חלודה". את רוב הרעיונות לעבודותיה היא שואבת מדמיונה: "אני אוהבת לאתגר את עצמי וליצור דברים שעוד לא עשיתי". והיא מציעה לכל מי שרוצה לעצב את ביתו לא לחשוש מכלום. "בעבר, פחדתי לבצע את הרעיונות שהסתובבו לי בראש. אבל אני לא נכנסת למקום הזה יותר. אני עושה מה שאני אוהבת ויוצרת הרבה חפצים יחידים מסוגם".






























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה