יום רביעי, 16 במאי 2012

כרזות בית-ספר ישנות.


במשך עשורים ארוכים, הן תלו על קירות בכיתות ובחדרי מעבדה. עכשיו כרזות בית הספר הישנות הן פריטי אספנות וקישוט נחשקים. מרכיבי פרח החמניה, המורפולוגיה של הקרפדה וסוגי העופות הדורסים הם אמנות וינטאייג'ית מאלפת, שראויה להיתלות בסלון שלכן. יש המון סוגי כרזות בית ספר, לפי נושאים וארצות (מפתיעות לטובה הן הכרזות ההודיות) וטווח המחירים מתחיל בעשרות דולרים בודדים וממריא לאלפים, כשמדובר בכרזות ישנות או נדירות במיוחד. רוב הצילומים שמצאתי הם של עיצובים תעשייתיים ושאביים, אבל כרזות בית הספר העתיקות משתלבות היטב בכל עיצוב שהוא.








































5 תגובות:

  1. יש לי בבית
    מאוד אוהבת את הסיגנון הנאיבי
    הפשטני

    תמיד צורף לזה מוט הוראה..:))
    שבעט רוגזה דפק בחוזקה על הלוח או השולחן
    (ולא , אני לא מהתקופה ש-על ידי התלמידים )
    יעל
    Yael.d.design

    השבמחק
  2. גם בבצפר שלי היו כאלה...אני זוכרת מהמעבדה לביולוגיה. מוטות, מאידך, אני לא זוכרת.

    :-).

    השבמחק
  3. תהרגו אותי. לא מבינה מה יפה בזה.
    גם בהיותי בבי"ס חשבתי שזה מכוער. עכשיו - על אחת כמה וכמה.

    השבמחק
  4. עם כל הכבוד לכרזות -נחמד להתבונן בהן
    אני לא הייתי תולה אותם לקישוט בביתי

    השבמחק