יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

הבית של קים בלוס-אנג'לס.


עיזבו אותי מיופי. בתים יפים לא מעניינים אותי. אני מחפשת בתים עם אמירה. אמירה טובה, אמירה רעה, מצחיקה או וולגרית. לא אכפת לי, העיקר שיגידו משהו משלהם. ואת זה מצאתי בבית של קים ב.L.A. קים -אשה צבעונית, גדולה ומבעבעת- היא מעצבת פנים ואפילו זכתה במקום הראשון בתחרות העיצוב של ערוץ HGTV. את הבית הישן שלה היא חולקת עם בעלה סקוט והכלב אולי. "זה בית שכור ולכן, מה שהעסיק אותי הוא איך להסוות את הדברים, שאי אפשר לשנות". חדר האוכל המגניב עם שפע אהילי הנייר שתולים מתקרתו, מדגים את התושיה היצירתית שלה: "המנורה בחדר האוכל היתה הדבר הכי מגעיל ever", היא מדווחת. "(ברצינות, אפילו היתה בה מתכת "מיושנת" בצבע ורוד). אז בהתחלה, הסתרתי אותה בתוך אהיל נייר גדול, אבל הוא נראה כל כך בודד, שנאלצתי להביא לו כמה חברים. ועכשיו, יש שם אסיפת בועות שלמה". 

קים לא התכחשה לדלותו של הבית שבו היא גרה. היא רק עטפה את הקיים במעטפת מנצנצת אך מחושבת של צבעים עליזים, רהיטים שאת חלקם תיכננה בעצמה וטפטים אופטימיים. על הקירות תלויים כמה ציורים שלה. הטוטאל לוק לא שגרתי, למרות שהוא מתכתב עם כמה סגנונות אמריקניים נדושים. "אני לא מצטערת על שום טעות עיצובית שעשיתי" היא מצהירה. "החיים קצרים מדי. אני מציעה לכל דייר לחבק את הבית השכור שבו הוא גר, כאילו היה בית החלומות שלו. ואז להמתין ולראות איך הוא הופך לכזה". 

הצילומים נלקחו מכאן.































  

תגובה 1: