יום רביעי, 11 במרץ 2015

הבית של אוזלם בבאלי.


אוזלם -שנראית אולי בת שלושים וקצת- כבר סימנה v על שורה ארוכה של משימות: היא הספיקה לנדוד בין תורכיה לאוסטרליה, להיות זמרת, ראפרית ודי. ג'יי., לנהל חברת הלבשה וחנות קונספט, לערוך מדור אופנה בשני מגזינים, לעצב תכשיטים ולשקוד על הקמתו של מלון בוטיק. "אני משתעממת נורא אחרי שאני כובשת יעד", היא מתלוננת "וזה מאד מקשה עליי להתמקד".

שנים של מירוץ עכברים הישגי ומטורף הסתיימו, כשאוזלם ובעלה נטשו את סידני ועברו לוילה עם בריכה באי באלי. "אני כל כך אוהבת את זה שפה, בבאלי, אין חוקים ומטלות", היא מציינת. "החיים מתרחשים כאן מחוץ לבתים. החופש לטוס על אופנוע, כל האנשים המטורפים שאני פוגשת כל יום עם סיפורי החיים שלהם...יש לי כאן חברים מכל הסוגים ולכולם יש משהו לספר לי ומשהו לחדש לי. אין כאן שיפוטיות ומעמדות חברתיים". והיא ממשיכה: "אני השתניתי כאן בכל מובן אפשרי. באלי פשוט ברא אותי מחדש. בסידני הערצתי אופנה, מותגים ומסיבות נחשבות ומאז שעברתי לכאן, העולם הערכי שלי נוטה לכיוון הדברים הפשוטים בחיים. אור השמש, הילדים העניים והחייכנים שמנופפים לי לשלום בדרכים...במקום נעלי המעצבים שהייתי נועלת בסידני, אני צועדת עכשיו כל בוקר יחפה לחוף עם פרות וכלבים. הפכתי להרבה יותר אמפטית לאנשים ולמה שקורה מסביבי והתחלתי לחיות את הרגע". 

די קל להתאהב בעוני האקזוטי מאחורי גדרותיה של וילה נוטפת שיק. "הבית שלי הוא גן עדן פתוח ומבודד" מגדירה אוזלם. "כשעיצבתי את המקום הזה, הושפעתי מאד מהסגנון המרוקני, מתמונות ישנות בשחור-לבן ומהטבע. רציתי למסגר את הבית כולו בצמחים חיים...העובדה שיש כאן תקרות כל כך גבוהות, איפשרה לי לתלות המון דברים על הקירות ומהתקרה ועם כל הצמחים שצומחים כאן במרפסות הבית מרגיש חי ונושם. אני אוהבת עץ, גווני אדמה ותאורה מגוונת, במיוחד מעל הבריכה".   

הצילומים נלקחו מהאתר lilreddotfolks.




















 







 




         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה