יום חמישי, 18 בפברואר 2016

הבית של קייט ומייק בשיקאגו.


שלא תהיה פה טעות: מה שיש בבית הזה הוא לא גיבוב של חפצים אלא חזון. קייט (מאתרת לוקיישנים לצילומים מסחריים) ומייק (הנדימן עם ידי זהב) רוצים להנציח בביתם השכור בשיקאגו את אהבתם זה לזה ואת תאוות החיים שלהם והם עושים את זה בעזרת קישוטים רבים מכל סוג ומין. קייט אוספת חפצי נוי בחנויות יד שניה ומייק מתקין שידות  ומדפים, שיכילו אותם. "אני אוהבת פריטי אוסף עם המון צבעים וטקסטורות", מתוודה קייט. "ותודות לידיים הטובות של בעלי, אני יכולה להביא לכאן דברים שבורים או חסרי סגנון והוא מתקן אותם כמו שאני מבקשת". החפצים מסודרים בקומפוזיציות מורכבות על כל משטח אופקי, ביחד עם צמחים מלבלבים, ספרים וצילומים אישיים. הם מייצרים מראה עשיר ומרצד, שנראה כאילו הוא נמצא בתנועה מתמדת. אך קייט עדיין לא מסופקת: "חסר לי מקום!" היא מתלוננת. "אני אוהבת את כל מה שיש כאן ואין לי מקום לשים מציאות חדשות בלי להיפטר ממשהו".    

הצילומים נלקחו מכאן.


























 





























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה