יום רביעי, 14 בדצמבר 2016

חנות ברשת: Femme Nouveau.


הבוהו שיק, סגנון מרובה סממנים, הביא איתו את המרצדות הרוחניות של לוכדי החלומות ופיסות עצי הסחף. המוביילים -אם לומר את האמת- מעולם לא ריגשו אותי. הם נראו לי מאז ומתמיד, כקישוטים רפים, שכל תפקידם לנוע בנועם ברוח. ונועם הוא שמו הנרדף של השיעמום.

אך המוביילים של החנות האמריקנית Femme Nouveau מציעים משהו אחר. לא הרמוניה וגם לא בהכרח יופי אלא מורכבות ועניין. חלקם מיועדים לחדרי פעוטות ומאובזרים בחיות פרווה קטנות, שהוצאו מהקשרן האסוציאטיבי החמוד. הצעצועים תולים מהמוביילים לצד ענפי עצים, נוצות וגלובוסים ונראים כחיות בר, שהגיחו מאגדה אינדיאנית עתיקה. מוביילים אחרים מורכבים מכוכבי לכת, שעונים, זרקונים, חוטי ברזל וריבועי סריגת קרושה. כולם מספרים סיפורי בריאה ויצירה ומערערים את הדימוי החביב והנדוש של עולם המרצדות. 

דבון, האשה שמאחורי היצירות האורגניות, מפגינה אסרטיביות מבורכת: "אני אמנית, אמא, אופה, בונה, אשת איש ואשת רנסנס אמיתית", היא כותבת. "אני אגרנית של אמנות וחומרי יצירה, שמחכים לפרוייקט הבא שלי. הילדים שלי נתנו לי את ההשראה הראשונית ליצירת המוביילים וכיום, אני משתפת פעולה עם אנשים במטרה ליצור עבודות אמנות, שישרדו דורות רבים". 
 









 
 















 








  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה