יום שבת, 11 במרץ 2017

אמנית אורחת: סטפאני ק. קלארק.


"חוטי הרקמה הם לוח הצבעים שלי והמחט היא המכחול שלי", מצהירה סטאפני ק. קלארק, אמנית רקמה אמריקנית. האשה הצעירה ואדומת השיער גדלה בחווה במיזורי, נמשכה ליצירה מילדותה וסיימה לימודי אמנות באוניברסיטת יוטה. היא התמחתה בציור, אך נוכחה לדעת שהעבודה עם חוטים ומכונת תפירה היא המדיום הנכון לה. ומאז היא רוקמת נופים ובתים, מושפעת מהמרחבים הריקים, האינסופיים, של המערב התיכון. "אני רואה בעצמי ציירת, שעובדת עם חוטים". היא מדגישה. "הפיכת החוט לעבודת אמנות הוא תהליך מעורר, שמבוצע באמצעים פשוטים אך מורכבים. אני משתמשת בציור ליצירת עבודות עם מרקם, צפיפות ודפוס. היצירה שלי היא פואמה ומושפעת מהאהבה שלי לאומנות. הרקמה מטשטשת את הקווים בין האמנות למלאכת היד. אני אוהבת לחשוב, שיש בה משהו מהידע והמיומנות, שעוברים מדור לדור". 

הצילומים נלקחו מהאתר של האמנית.  































תגובה 1: