יום שישי, 17 במרץ 2017

הדירה של ויקסיט באהמדבאד.


"אפשר לסכם את הסגנון שלי במילה אחת:" מצהיר ויקסיט. "וינטאייג'". האיש המחוייט ומסולסל השפם עובד כמנהל עיצוב בחברת טקסטיל בעיר ההודית אהמדבאד ומתגורר בדירונת צפופה. הוא סייר בבירות העולם: לונדון, ניו-יורק, פאריס וטוקיו ולא דילג על שום שוק פשפשים. "אני אוהב כל דבר שיש לו מורשת, שהוא קלאסי", הוא מסביר. "הוינטאייג' מבטא את אישיותי ומחדד את סגנון החיים שלי. אני גם אקצנטרי וגם אותנטי והוינטאייג' מתאים לי באופן מושלם".   

בדירה יש סלון קטן ושני חדרי שינה וויקסיט דחס לתוכם את המציאות, שדג לאורך השנים: רהיטי ברזל ותיבות עץ משווקים מקומיים, בדים וכריות מבריטניה ויפן, ציורים, הדפסים, שלל אביזרי תפילה בודהיסטיים ואפילו עציץ עם ענפים של צמח הכותנה, שמזכירים לו את עיסוקו כמעצב טקסטיל ואופנה. הוא נהנה מאד מחייו ומחלל המגורים שלו. "אני משלב את ההשראות האישיות שלי ואת אמונתי הבודהיסטית בעבודתי ובבית שלי. כמו שג'ים ג'ראמוש (הבמאי) אמר: "לא חשוב מאיפה אתה לוקח את הדברים אלא לאן אתה לוקח אותם"".  

הצילומים נלקחו מכאן.









































 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה